Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 18 Dec 2023 17:32:20 +0200

Tere!

Kehtna Vallavalitsus menetleb praegu kasutusteatist nr 2211301/09719 
aadressile Rapla maakond, Kehtna vald, Järvakandi alev, 27 
Rapla-Järvakandi-Kergu tee// Kalevi tänav (Järvakandi alevi sidevõrk) ja 
soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: 25117-22 sidevõrk 27 Rapla-Järvakandi-Kergu tee 
Järvakandi alev/Kalevi tänav Palume kooskõlastust teatise menetluses, 
infoks: Lisatud korrastatud teemaa üleandmise akt VT1528 nr 7.1-2/21/24541-5 
21.12.2021 Võttis vastu: Timmo Aleksandrov

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26836305>  (menetlus nr: 
308174), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 28.12.2023 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Kehtna Vallavalitsus) või menetleja (HANS-JÜRGEN SCHUMANN) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister